Charlotte Mjelde Foto: Karina Lange

Bli klokere på barnet ditt - foredrag med Charlotte Mjelde

Hvordan er barnet ditt skrudd sammen og hva kan du forvente? Charlotte Mjelde er psykolog og forfatter. I dette foredraget forklare hun hvordan du kan sette grenser og gi barnet ditt trygghet og god selvfølelse.

Charlotte Mjelde har både utgitt bok om følelser for både barn og voksne. "Felix har følelser" viser frem hele følelsesspekteret til barnet og hvordan du kan takle ulike situasjoner. I boken "Bli klokere på barnet ditt" viser hun hvordan du kan kommunisere med barnet ditt på måter som gjør godt og føles godt, for både barnet ditt og deg.

Hvordan kan du anerkjenne barnets følelser og samtidig sette grenser? Hva gjør du når ingenting funker og du selv begynner å brøle? Hva kan du egentlig forvente av barnet ditt?

I forkant av arrangement er det tegneverksted i barneavdelingen med Camilla Billett som har illustrert "Felix har følelser".

Velkommen til familie-torsdag på Fredrikstad bibliotek.

Arrangementet er gratis.