Bibliotekar Thorbjørn leser i boka Hva er humor? av Markus Gaupås Johansen iført klovnenese mens han klør seg i hodet og ser skeptisk ut

Foajeen

Bok & Kaffe: Bøker du ler av

Har du noen gang lest en bok som er så morsom at du er på gråten? Hva er greia med det, egentlig?

Denne ukas Bok & Kaffe skal handle om hvordan noen forfattere har en egen evne til å få oss til å le. Vi kan ikke akkurat love at det blir Stand-up, for bibliotekar Thorbjørn kommer nok for det meste til å sitte mens han leser. Men det blir i hvert fall utdrag fra bøker som har rykte på seg å være morsomme, og så slenger vi inn litt solid humor-teori i miksen også!

Vi arrangerer Bok & Kaffe i aulaens foajé hver onsdag i hele vår. Dette er en hyggelig og uhøytidelig stund som kan inneholde alt fra bokanbefalinger og foredrag til forfattermøter.