Bilde av formidler Ingrid som holder en kurv med quiz-premier, blant annet en pose twist-sjokolade, program for Litteraturhuset og bøker

Bok & Kaffe: Litteraturquiz med premier

Vi leker oss med litteraturtrivia som alle kan, burde kunne eller skulle ønske at de kunne!

Velkommen til Fredrikstad biblioteks egen litteraturquiz! Her er det muligheter for å briljere med dine bokkunnskaper OG vinne flotte premier! Blant annet stiller Litteraturhuset Fredrikstad med gratisbilletter til både Erlend Loe og Hilde Hagerup. Vi har laget en fin bokpakke og kanskje vanker det også en smakfull premie til laget som drar seieren hjem.

Velkommen til en uhøytidelig stund hvor vi leker oss med litteraturtrivia som alle kan, burde kunne eller skulle ønske at de kunne.

Reglene er enkle:

• Maks 6 personer pr lag. For hver person over 6 på laget trekkes dere ett poeng.
  • Registrer dere når dere kommer med antall deltakere og gjerne et artig lagnavn. Det er så klart både lov og oppfordret til å komme uten lag - og finne deg en fremmed venn du kan quizze med denne dagen. Det er en del av sjarmen med quiz å danne nye vennskap.
  • Quizen starter 12.00 presis.
  • Det er ikke lov med Google, leksikon eller å ringe en venn.

Vi arrangerer Bok & Kaffe i Østfoldrommet hver onsdag i hele høst. Dette er en hyggelig og uhøytidelig stund som kan inneholde alt fra bokanbefalinger og foredrag til forfattermøter. Vi legger fortløpende ut informasjon om arrangementene på våre nettsider.

Stikkord